2013. márc. 17.

Tavaszi üdvözlet!!!

Ó hát ami most történik az időjárással az egy vicc. Na nem mintha olyan öreg lennék, de az én időmben a márciusi megemlékezések napján pl. a suliban már ki kellett nyitni az ablakot, mert a olyan meleg volt a tantermekben... na de most?!!  Itt a hosszú hétvége, szabadságot vettem ki, hogy végre itthon is utolérjem magam. Hát akkor lássuk a kertet!
Íme a csodás nárciszaim a rózsa ágyásban, és  még 2 fotó a tavaszi kertről....

Nagyon nem örülök ennek a hónak. De azért vannak akik élvezik, Ő az egyik:

5 megjegyzés:

  1. Szia Tomi!

    Én is végigizgultam a hétvégét, "szerencsére" - 6 alá nem süllyedt a hőmérséklet, úgyhogy nagy veszteségek nincsenek. Egész elképesztő dolgokat produkált nálunk is a szél, volt ahol méter magas dombot hozott össze, máshol egy szem sincs.

    A mi kutyusunk is boldog volt a hótól, hempergett, csúszkált rajta, plusz jókat harapott bele. Na meg a leányzóm, hódombon gurult lefelé, nagyon élvezte.
    Na de majd a mostani hétvége! Meglátod, tényleg itt a tavasz!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szeretnék segítséget kérni.
    Szeretnék én is egy "EDEN" (Pierre de Ronsard) futórózsát, amilyen Neked is van.
    Próbálkoztam néhány kertészetnél (köztük az Oázisnál is), de sajnos nem sok sikerrel.
    Van ötleted, honnan lehetne beszerezni most?
    Köszönöm előre is.

    Üdv:
    GAbó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabó!

      Nagyon egyszerű lesz új növényhez jutnod, házhoz is viszik majd. :)
      Én a Starkl -től rendeltem. Szép erős tövet küldtek, és hát láthatod mi lett belőle....
      Sok sikert a rózsához, legyen legalább olyan szép, mint nálam!!!

      Tomi

      Törlés
  3. Köszönöm a válaszodat.
    Sajnos most nem látok a honlapjukon :-(
    Azt hiszem lemondhatok róla, mert tavasszal szerettem volna ültetni a terasz elé, de addig lehet, hogy már nem kapok.
    Azért köszönöm.
    Szép napot Neked
    Gabó

    VálaszTörlés
  4. Hip-hip hurrá!
    Mégis megtaláltam, csak a bokor rózsák között :-)
    Kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés