2016. jún. 24.

Perennial Blue rózsa- meglátni, megszeretni, és megszerezni

Alig 3 hete, hogy az Egy csepp kert oldalán megláttam ezt a szép rambler rózsát. Azonnal tudtam, hogy szeretném, és már azt is tudtam hova szeretném tenni itthon. Kutatni sem kellett utána, mert  az első oldal amire ráléptem már hozta is a kínálatában. Ráadásul nem is kell rá várnom, hogy majd megrendeljem, és ősszel elültessem, - mert a Pharmarosa cserepes rózsák értékesítésével foglalkozik. Megrendeltem, ráadásul kettőt is, mert még nagymamámnak is rendeltem egyet. Olyan szépet kaptam, a csomagolása vérprofi. Csak vasárnap leszek szabadnapos, addig nem tudom kiültetni, de nem baj, -hisz cserepes, elég ha csak locsolgatom szépen. 
Ha valaki ódzkodna a cserepes rózsa vásárlástól ne tegye, az én kis rózsakertemben a két Edenen kívül mindegyik a Pharmarosa cserepes növénye volt, amit anno az Oázisban vettem, Hajdúszoboszlón. Vasárnap új képekkel, új beszámoló az elmúlt  hetek történéseiről...

Addig is.... Perennial Blue:


1 megjegyzés:

  1. Tomi, örülök, hogy sikerült. Nem tudom, hogy hova szánod, és hogy szó esett-e arról, hogy nagyon illatos fajta, finom, nem tolakodó illat, nálunk még a háznál is érezhető volt és egy hétbe telt rájönnöm, hogy ez a rózsa az. Meg annyi még, hogy a méhek nagyon szeretik. Fővirágzásban tele van zümmögőkkel. Tudom, hogy jókor mondom. És most virágozza a másodikat. A tavasszal hozott, új nyársakon nyílnak a bimbók. Jó kertészkedést vasárnapra!

    VálaszTörlés