2011. jan. 12.

Kárfelmérés

Most, hogy elolvadt a hó, felmértem a károkat a kertben. Sajnos borzasztó a fű állapota. :( :(
Mi voltunk a hibásak, mert  1 ösvényen hordtuk fel a fát a fáskamróból,  és ott a füvet teljesen kitapostuk! :(

Mindenképp  építünk 1 járdát  idén, és a kertet is fel kell töltenünk, mert a szomszédainktól  ide folyik minden víz, mióta ők is feltöltötték az udvaraikat, csakhogy magasabbra mint a miénk!
Valószínűleg idén nem fog virágozni a hortenziám, mert drága Zazikám ( a kuytusom) pont ott szokta  íjesztgetni a verebeket, és letörte az ágak végét!

Azért vannak jó dolgok is. A tavam környéke még ilyenkor is szép, annak ellenére, hogy össze vannak kötve a díszfüvek.
Beindultak a növények is ebben a bolond időjárásban! Ami nem feltétetlenül jó, mert  hamarosan ismét lehűlés lesz.
A klematis ( H.F.Young ) máris elkezdett hajtani.

Virágzik a hóvirág!


Sajnos a tavalyi kertszezon nem volt a kert fénypontja. Sok szép virágom volt, de a kertet elhanyagoltam kicsit. Be kell valljam, nem tudtam annyi felé szakadni, mint kellett volna. Nyári gyakorlatra jártam,  kutyáztam, -hisz pici volt még akkor, és a német kertjét is csináltam, de ezt a kertet idén már nem vállalom el, mert arra sem tudtam 100%-ig odafigyelni,  és az enyémre sem. Inkább a saját kertemet csinosítgatom, hisz ez az amit nap mint nap látok, és itt töltöm minden szabadidőm, és még talán pihenni is lesz időm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése