2014. febr. 10.

Tavaszias nap

Szép nap volt a mai, kellemes séta a Másik kertbe, megnéztem mi újság odaát, mert történt ez-az. ;)
Aztán itthon körbejártam a kertben. Nem tudom, hogy csak a kellemes tavaszias idő az oka, de valamit éreztem a levegőbe. A tavaszi növények már eléggé előrehaladott állapotban vannak, köszönhetően a tél eleji tavaszai időnek.

A nárciszok majdnem 10 cm magasak, de nem látok bennük bimbót. A hó kicsit megborzolta őket...

A tulipánok is szépen hajtanak..lelki szemeim előtt látom már a rózsaágyást tulipános pompában.

Nem csak a hagymások indultak be. A sásliliomok is elég nagyok, remélem nem lesz már bajuk.


Néhány kis hóvirágom. Érdekes dolog, mert ugye az erdőket elborítja,  rengeteg ilyen fotót látni, hogy mennyire el tud szaporodni. Nekem évek óta megvan ez a pár hagyma, kitartóan virítanak  évről évre, de nem veszem észre, hogy több lenne belőle mint  tavaly vagy az előtt.


Ez az első kiültetett kankalinom. Szurkoltam érte sokat, és lám, már ott sorakoznak középen a is virágbimbók. nagyon hálás kis virág, azt hiszem idén még ültetek pár tövet, nem csodálom hogy rengetegen gyűjtik ezeket a kis ékszereket.

Utolsó körben, köszönöm a játék meghívásokat, de nem kívánok részt venni benne, nem szeretnék megosztani semmi egyebet itt, ami e blog hatáskörén kívül esik. Köszönöm a megértéseteket!

2 megjegyzés:

  1. Szia Tomi!
    Meg vagy értve:)

    Igazi tavaszi hangulatú idő volt hétvégén, én sem bírtam bent maradni.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A nárciszok nálunk is hajtanak, mint a bolond gomba, de bimbókat én sem látok rajtuk. Viszont idén széles vigyorral az orcámon vettem tudomásul, hogy a hóvirág bizony terjeszkedik. Méghozzá nem is csak egy, de eddig három új tövet vettem észre az előkertben! Már évek óta vártam. Már azon gondolkodtam, hogy én magam fogom a töveket osztani, de szerencsére nem volt rá szükség. Meg lehet, hogy csak kárt okoztam volna, ha beavatkozom... Lehet ezeket egyáltalán "tőosztani"?

    VálaszTörlés