2016. máj. 17.

Lila, lila, lila....

Nyílnak a klemátiszok. Kedvencem nagyon szépen kitesz magáért, ontja a virágokat, és szépen növekszik, egyre magasabbra fut, meghódítva az Edent.
H.F. Young:




Solidarnosc: Idén sokkal nagyobbak a virágok, mint tavaly, és jóval több is van rajta. 



Kezdi az Eden, egy héten belül teljes virágban lesz...




Idén nagyon kitett magért az írisz is. 





Idei első sövény igazítás.


A boltíven nagyon jól mutat a tegnap kapott szárnyas feketeszem. Annyira szép!

Ezt a siklóbőrt találtam a tó mellett egy kő alatt gazolás közben.  

Nagy munkába kezdtem. Minden kaktuszt át szerettem volna ültetni. Kb.  felével végeztem, beborult, feltámadt a szél, baromi hideg lett, félbehagytam a műveletet... Képek  ha már mindennel végeztem....

Kikeltek a rozsdafarkú fiókák, anya hozta is nekik a finom falatokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése