2010. dec. 29.

Jöhetne már a nyár

Elmúltak az ünnepek, itt az ideje, hogy kitavaszodjon. Én csak addig szeretem a telet, amíg Karácsony van. Nem szeretem, hogy nem tudok kimenni az udvarra, csak havat seperni, vagy rakni a tűzre a kandallóba. Nekem kell, hogy kicsit tegyek-vegyek, kapirgáljak itt-ott.  Hiányzik a zöld a szememnek. Idén viszonyleg szép volt a kert, szépek voltak a növényeim,de nem tudtam mindenre úgy odafigyelni, mint korábban. Persze voltak kisebb kudarcok, de tudom, hogy velük többet ne próbálkozzak. Kis nosztalgia:








Idén tavasszal kezdtem el kialakítani a sövényben az átjárót. Azt hiszem elég sokat nőtt idén a fagyal, sőtt nőtt ő ennél sokkal nagyobbra is, de folyton visszanyírtam, hogy ne csak nyúljon, hanem sűrűsödjön is az állomány. Jövő szezonban elérjük azt a magasságot, ami után már csak a boltív rész kel kialakítani. Tavasszal kell készítenem 1 sablont, hogy a boltív szárai egyforma szélesek legyenek, mert szerintem az egyik kicsit vastagabb most. Terveim között szerepel, hogy egy szép, a boltívhez illő kiskaput vásárolok rá. Sajnos nem mentettem le annak a webáruháznak a címét, ahol láttam így most sokat keresgetem...
Tehát ilyen  volt nyár végén, a léckerítést szeretném cserélni:


Már korábban írtam a cikászunkról. Átültettem a nyáron, és őszre megajándékozott 5 új levéllel. Nagyon szép lett. Remélem jövőre mégtöbb új levéllel örvendeztet meg!

eátültetés után

nyár végén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése