2010. dec. 28.

Kertem története

Tamás vagyok, 21 éves. A kert, a kertészkedés, a növények szeretete még középiskolás koromból származik. Akkoriban még a Vegyipariba jártam, vegyész szakos voltam, de valahogy az évek folyamán a kémia elveszítette szépségét, és elkezdtem érdeklődni a növények iránt. Akkoriban ment az egyik tv csatornán egy kertészeti műsor a KERTÉSZ LESZEK. Minden részét láttám legalább 3x, aztán felvettem őket videóra, és szinte mindíg azt néztem. Mikor eljött a döntés ideje, hogy milyen szakra jelentkezzek egyetemre, tanáraim legnagyobb megdöbbenésére vegyészmérnöki helyett kertészmérnökire jelentkeztem, és szerencsére simán be is kerültem a debreceni Agrárra.
A műsor hatására kezdtem bele a kert építgetésébe, alakítgatásába. Mióta bekerültem az egyetemre teljesen szabadkezet kaptam a kertben, hisz még a szüleimmel élek, de minden döntés az enyém. Rengeteg  növény került a kertbe,-talán túl sok is a szüleim szerint, de szerintem még mindíg kevés. Szeretnék egy szép dús- színes kertet, kiűlőkkel, kertitóval, sok fával,  szép pázsittal és új kedvenceimmel-rengeteg rózsával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése