2010. dec. 29.

Május

Kertünk szépen alakul. Nagyon szeretem ezt a koranyári időszakot, amikor minden elkezd virágba borulni. Pár növényt át kellett ültetnem, mert a kert egy részét a kutyus birodalma veszi át.
A télen feltett tervek egy része máris teljesítve, míg másikba még csak most fogtam bele, ez pedíg a sövénykapu, amiről már írtam korábban. De beszéljenek a képek.
1. kép: tengerparti pázsitszegfű, Edit, én is  1 nénitől vettem a piacon kb. 3 éve
2. kép: Krisztinca kérte multkor, hogy majd mutassak képet az évelőkról, amit kb egyszerre rendeltünk
3-4-5 kép: Tavam
6. kép: az elkezdett sövénykapu, talán nyár végéra már több mint felénél járunk majd, de muszáj mindíg kicsit  visszanyírnom azt  a rész is, hogy szépen sűrűsödjön is, na csak nyurguljon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése